En SaaS-løsning som vi har udviklet til bilbranchen, men som kan bruges af enhver anden branche også.
Som bilforhandler har du masser af data, ofte er det blot svært at få adgang til dem og endnu sværere at udnytte dem i en automatiseret relevant og loyalitetsskabende dialog med dine kunder.
Mange har forsøgt, ligeså mange er indtil nu mislykkedes med at kreere såkaldte CRM-systemer til bilbranchen. Årsagen er enkel, ikke to forhandlere er ens, så derfor er en ”One size fits all”-løsning aldrig slået an. Hvorfor skulle du købe og betale for et standardsystem, som er lavet til at kunne favne alle brancher, så du typisk kun kan og vil bruge 20% af dets funktionalitet?
Den problemstilling er nu løst og vi er stolte over at kunne præsentere bilbranchens helt nye løsning. En løsning vi kalder ADPAS (Automotive Dialouge Process Automation Solution) fordi den klare det meste - helt af sig selv.
Det er dig og dine behov der bestemmer
Vores filosofi er grundlæggende at hjælpe dig til at ”tjene mere og bruge mindre på at gøre det”! Vi tager derfor udgangspunkt i dine ønsker og behov, for relevant, mersælgende og loyalitetsskabende dialog med dine kunder. I tæt samarbejde med dig, sætter vi alle de nødvendige processer og systematikker i værk.
Integration
ADPAS kan imidlertid skabe integration til alle de ledende spillere på det danske ERP-marked, herunder f.eks. Datamann og ADP. Har du andre in- eller eksterne systemer som du ønsker at skabe sammenhæng til, udvikler vi gerne en løsning. Det er nemlig kun et spørgsmål om, hvor hurtigt det kan realiseres.
Selve integrationen er en del af vores samlede løsning.
Modulopbygning
Grundmodulet hjælper dig med hele din værkstedskundeproces, lige fra automatisk indkaldelse til service, rykkere, bekræftelse, reminder, genindkaldelse, ”din bil er færdig” og tilfredshedsopfølgning når kunden kører fra dit værksted.
Foruden grundmodulet har du mulighed for at tilvælge et eller flere af følgende moduler:
- Online kundeloyalitets- og tilfredshedsmålingsmodul
- Kommunikationsmodul - til hjælp for effektiv on- og offlinekommunikation såsom nyhedsbreve, fødselsdagshilsner, invitationer, ny-, mer- og gensalgsmails o.s.v.
- CRM-modul til hjælp for sælger- og kundestyring
- Business Intilligencemodul til hurtig visualisering af virksomhedens drift
- Segmenteringsmodul til hjælp for at finde og arbejde med de mest profitable kunder
- Dialog og loyalitetstiltagsmodul – eget klubkoncept eller forfin bare dialogen